Gwarancja i serwis

Eko-Okna S.A. udziela gwarancji na wszystkie swoje produkty

Długość okresu gwarancyjnego zależy od typu produktu. Szczegóły gwarancji są zawarte w kartach gwarancyjnych dedykowanych do danego produktu. Wykaz produktów objętych gwarancją zawsze znajduje się na fakturze.

Chcesz zgłosić reklamację lub zamówić serwis?

Okres gwarancyjny rozpoczyna się wraz z dniem zakupu

Naprawy gwarancyjne dokonywane są przez autoryzowany serwis firmy Eko-Okna S.A.

Zgłaszanie reklamacji: serwis@ekookna.pl

Treść zgłoszenia: nazwa Klienta; nr zamówienia; pozycja zamówienia: data kalkulacji (wyjazdu); opis reklamacji; oczekiwania klienta; adres klienta końcowego; zdjęcia.

Pliki do pobrania

Tutaj znajdziesz wszystkie dokumenty związane z gwarancją i serwisem.

PLIKI DO POBRANIA

Eko-Okna S.A.
Kornice, ul. Spacerowa 4
47-480 Pietrowice Wielkie
NIP: 6391813241, KRS: 0000586067

Nasza strona używa znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych